Breng jouw zaak onder de aandacht
Hooguit drie seconden zijn er nodig om jouw zaak voorbij te lopen.
Zorg dat je die tijd benut met een blinkvanger van een raam.
LEG CONTACT MET JE KLANT
Het eerste contact dat je met de mensen legt is via het winkelraam. Voordat men een winkel inloopt moet het uitnodigend zijn van buitenaf.
Het moet aandacht trekken en communiceren.
Het winkelraam vertelt wie je bent, wat je doet en haalt mensen naar binnen.
HOE ZIET HET WINKELENDE PUBLIEK DAT ZE BIJ JOU MOETEN ZIJN?
VIA HET WINKELRAAM.
Ik bied window marketing aan die de identiteit van jouw winkel uitstraalt en jouw boodschap overbrengt. Met een opleiding in illustratie ben ik gewend een verhaal te vertellen met afbeeldingen en tekst, of een combinatie van beide.
Voor jouw marketing maak ik raamtekeningen die helemaal afgestemd worden op jouw wensen. Wat wil je meedelen?
IK VERZORG BELETTERING EN GEÏLLUSTREERDE GRAPHICS VOOR WINKELRAMEN, OP MAAT GEMAAKTDe boodschap die jij wil uitdragen wordt verwerkt in een pakkend beeld. KIES WAT BIJ JOU PASTDE RAAMTEKENINGEN KUNNEN OP TWEE MANIEREN AANGEBRACHT WORDEN
TWIJFELS? ALLE VOORDELEN VAN EEN RAAMTEKENING OP EEN RIJWanneer je er voor kiest om een raamillustratie als promotie in te zetten, biedt deze vorm van raamreclame een tal van praktische voordelen:
Producten kan een klant overal kopen, maar een goede ervaring bij de aankoop kan alleen jij bieden. |